Calamiteiten en storingen

Op dit moment zijn er geen storingen bekend.
Soort storing Datum en tijd Duur storing Welke verbruikers zijn hierdoor getroffen? Status
Mogelijke kortstondige leveringsonderbreking door aansluiten gebouw City Icoon op de WKO-installatie. 23-5 t/m 27-5

 

Onze energievoorziening is betrouwbaarder dan bijvoorbeeld een cv-ketel. Toch kan er natuurlijk iets gebeuren waardoor u niet helemaal tevreden bent. Heeft u een probleem? Op deze pagina leest u hoe wij uw vraag het best kunnen beantwoorden.

Wat moet u doen bij calamiteiten, storingen of vragen?

Op de afleverset vindt u een infokaart om de meest voorkomende kleine storingen zo snel mogelijk te verhelpen. Verder zijn er verschillende manieren om ons te bereiken.

Storingen met spoed

Alleen voor urgente calamiteiten (grote storingen) kunt u direct bellen naar

085 – 004 43 76 (keuze 1)

Heeft uw storing geen spoed?

Kleine en overige storingen kunt u het best melden door te mailen naar

service@warmkopgrasweg.nl

Vermeld de volgende informatie in uw bericht:

  • naam
  • adres
  • telefoonnummer
  • storing

Uw storing wordt geregistreerd en onze onderhoudspartij neemt zo snel mogelijk contact op.

Algemene vragen

Stuur bij voorkeur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl.

Verantwoordelijkheid buiten Warm Kop Grasweg

Warm Kop Grasweg levert de warmte, koude en het warmte tapwater in uw woning via de afleverset. Daarna valt een storing, klacht of vraag vaak buiten onze verantwoordelijkheid en kunnen we die niet voor u oplossen of beantwoorden. In dit geval moet u de instructies opvolgen die u van uw verhuurder/verkoper hebt gekregen. U kunt ook de verstrekte handleiding of website raadplegen en/of bijvoorbeeld contact opnemen met uw eigen installateur of met de dienstverlener/installateur van uw verhuurder.

Meer informatie over het energiesysteem en de handleidingen?

naar handleidingen