Calamiteiten en storingen
2024
Soort storing | Datum | Tijd en duur storing | Welke verbruikers zijn hierdoor getroffen? | Status |
Gepland onderhoud werkzaamheden warmte-installatie | Vr 8 november 2024 | Van ca. 10:00 – 16:00 | Alle aansluitingen | Gepland onderhoud |
Gepland onderhoud werkzaamheden warmte-installatie | Vr 1 maart 2024 | Van ca. 08:00 – 17:00 | Alle aansluitingen | Gepland onderhoud |
Een overzicht van alle historische storingsmeldingen vindt u terug op www.inwarmte.nl/storingen.
Onze energievoorziening is betrouwbaarder dan bijvoorbeeld een cv-ketel. Toch kan er natuurlijk iets gebeuren waardoor u niet helemaal tevreden bent. Heeft u een probleem? Op deze pagina leest u hoe wij uw vraag het best kunnen beantwoorden.
Wat moet u doen bij calamiteiten, storingen of vragen?
Op de afleverset vindt u een infokaart om de meest voorkomende kleine storingen zo snel mogelijk te verhelpen. Verder zijn er verschillende manieren om ons te bereiken.
Storingen met spoed
Alleen voor urgente calamiteiten (grote storingen) kunt u direct bellen naar
085 – 004 43 76 (keuze 1)
Heeft uw storing geen spoed?
Kleine en overige storingen kunt u het best melden door te mailen naar
Vermeld de volgende informatie in uw bericht:
- naam
- adres
- telefoonnummer
- storing
Uw storing wordt geregistreerd en onze onderhoudspartij neemt zo snel mogelijk contact op.
Algemene vragen
Stuur bij voorkeur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl.
Verantwoordelijkheid buiten Warm Kop Grasweg
Warm Kop Grasweg levert de warmte, koude en het warme tapwater in uw woning via de afleverset. Daarna valt een storing, klacht of vraag vaak buiten onze verantwoordelijkheid en kunnen we die niet voor u oplossen of beantwoorden. In dit geval moet u de instructies opvolgen die u van uw verhuurder/verkoper hebt gekregen. U kunt ook de verstrekte handleiding of website raadplegen en/of bijvoorbeeld contact opnemen met uw eigen installateur of met de dienstverlener/installateur van uw verhuurder.